Krijimi i politikave të përshtatshme në lidhje me emigracionin dhe statusin që duhet të ketë kjo diasporë ka një rëndësi të veçantë për nxitjen e rritjes ekonomike dhe zvogëlimin e shpërpjestimeve makroekonomike në Shqipëri.
Nëpërmjet zbatimit të politikave të tilla, diaspora do të mund të kontribuonte në mënyrë më efikase në ngritjen e kapitalit njerëzor dhe financiar,në rritjen ekonomike dhe në krijimin e vëndeve të reja të punës aq të domosdoshme në situatat që kalon sot ekonomia shqiptare.
Me anë të këtij shkrimi synoj të analizoj sfidat dhe mundësitë reale për përmisimin e gjëndjes ekonomike dhe roli që ka diaspora në këtë çështje.Në këtë mes janë me rëndësi të shifen madhësia dhe profili social – ekonomik i diasporës,kontributi i saj i deritanishëm përmes remitancave, investimeve, kontributet në furnizimin e mallrave të konsumit,në turizëm,politikat që duhet të zbatohen në mënyrë që të rrisin ndikimin dhe kontributin social,njerëzor dhe financiar të diasporës, si dhe politikat e përshtatshme të emigracionit që do të ishin konsistente në kushtet e tanishme social-ekonomike, si dhe me zhvillimet e pritura gjatë proçesit të liberalizimit vizave,dhe në tregun e punës saj.Edhe pse ndodhi me shumë bujë ai proçes jo vetëm nuk ndikoi pozitivisht por i detyroi shqiptarët të shpenzojnë edhe ato pak kursime që kishin.
Në Shqipëri asnjë organizatë qeveritare ose joqeveritare nuk ka marrë përsipër të bëjë ndonjë sontazh se sa shqiptarë janë në emigracion, ç’bëjnë ata atje dhe ç’nevoja kanë,sa me arsim dhe paarsim,sa me universitete,mastera dhe doktoratura,sa vdesin e sa lindin,sa vuajnë skamjen,papunësinë dhe varfërinë njëherësh etj.
Megjithatë nisma e qeverisë së shkuar për regjistrimin e popullsisë pavarsisht diskutimeve që ha përkatësia fetare, duhet përshëndetur sepse ne ende nuk dimë sa emigrantë kemi.Ky regjistrim pati mjaft të meta sepse nuk merrte pësipër regjistrimin e fëmijëve tanë me studime jashtë, madje dhe vizitorët e përkohëshëm jashtë vëndit nuk i regjistronte.
Rruga është një hapësirë e ndarë,që nënkupton respekt reciprok nga ana e atyre që e përdorojnë.Rregullat e para në transportin rrugor datojnë përpara shpikjes së makinave.Në periudhën midis dy luftrave,politikat e sigurisë u bënë të domosdoshme me rritjen e mjeteve lëvizëse në përgjithësi dhe mjeteve motorrike në veçanti.
Aksidentet në Francë diktuan nevojën e krijimit të shoqatës së sigurisë rrugore e cila u themelua qysh në vitin 1949.Qëndra kombëtare e kësaj shoqate u krijua me seli në Paris dhe në përbërjen e saj numëronte 101 departamente në Francë por dhe jashtë saj.Detyra e shoqatës ishte fushata e ndërgjegjësimit, lobimi dhe aspekte të tjera që lidhen me këtë fushatë.
Rritja e aksidenteve në dinamikë e bëri Francën vëndin e parë në Europë dhe mjaft të rrezikshëm.E detyruar nga numri i madh i viktimave,qeveria franceze krijon komitetin ndërdigasterial për të përcaktuar masat dhe politikat që do të çonin në reduktimin e aksidenteve.Rritja e aksidenteve çoi ministrin e transportit Charles Fiterman të miratoi disa rregulla të tjera që lidhen me shpejtësinë maksimale në mot të mirë,në mot me shi,në mot me ngrica apo me dëborë.Kjo e ndarë dhe sipas kualitetit rrugës e llojeve të automjeteve.
Është fjala për Njësinë numër tetë që kohë më parë pagëzohej me emrin “ Misto Mame “, më pas lagjia numër tre dhe sot me ndarjen e hartën e re administrative kjo lagje mban emrin e njësisë tetë.
Tirana e dikurshme shtrihej nga Akademija Ushtarake deri tek shallvaret apo sheshi kryesor të cilën e projektuan arkitektët e njohur italianë A.Basini dhe F.Fausto veç pallatit brigadave dhe disa veprave të tjera. Nga shallvaret e deri në kombinat të tekstileve u urbanizua pas viteve 1950.Kjo është arsyeja që edhe sot ajo pjesë e qytetit quhet Tirana e Re.
Tirana dhe tiranasit kanë patur rol mjaft të rëndësishëm në të gjitha periudhat historike. Baza ekonomike e saj ka qënë zejtaria dhe tregëtia. Ajo shquhesh si qëndër e njësi e rëndësishme ekonomike.
Kështu kishte një treg që aso kohe quhesh “ Pazari Vjetër “ ku thuajse çdo vit organizoheshin panaire tregëtie.Zhvillim kishin dhe transporti dhe komunikacioni,bujqësia etj. Gjëndja ekonomike e banorëve vlerësohesh optimale.Në Tiranë u ngrit flamuri i pavarsisë më 26 Nëntor 1912 për të vijuar më tej në Vlorë më 28 Nëntor 1912,qysh në ato kohë në Tiranë u organizuan shtatë kongrese tregëtare respektivisht në vitin 1922, 1924, 1925, 1928, 1930, 1932, 1934,1939.Vendimi më i rëndësishëm ka qënë krijimi i Odës së Tregëtisë me kryetar Omer Fortuzi, e para në llojin e vet në Shqipëri.